Administratief vastgoedbeheer

Bij de verhuur van een pand komt aardig wat administratieve rompslomp kijken. Vooral als u meerdere objecten beheert, kan de administratie een zeer intensieve en complexe taak zijn Toe aan meer financiële zekerheid en meer gemak? Dan is het tijd voor Vasténgoedbeheer.

Wij zijn Vasténgoedbeheer. Een betrouwbare partij voor uw administratief vastgoedbeheer. Wij hebben ons volledig toegelegd op het beheren van onroerend goed. Zowel voor particulieren en bedrijven. We zijn van mening dat de financiële kant van uw vastgoed een serieuze aanpak verdient. Om deze reden ligt onze focus volledig op property management.

Vasténgoedbeheer neemt graag de financiële zaken van u over, zodat u de aandacht op uw core business kunt richten.

Administratief beheer vastgoed uitbesteden

Behoefte aan volledige ontzorging? Wij kunnen uw taken als verhuurder overnemen op financieel én technisch gebied. Bij technisch vastgoedbeheer fungeren wij als aanspreekpunt voor calamiteiten en onderhoudszaken. Ervaart uw huurder hinder van een lekkende kraan of defecte garagedeur? Vasténgoedbeheer zorgt dat uw woning of kantoorpand snel weer in perfecte staat verkeerd.

Geen omkijken naar de administratie van uw vastgoed

Het administratieve beheer, ook wel financieel beheer, bestaat uit een breed scala aan handelingen. Van het innen van de huur tot aan de verstrekking van maandelijkse overzichten. Door uw administratief beheer uit te besteden, heeft u hier geen omkijken naar. Met onze geautomatiseerde werkwijze en ruime ervaring met vastgoedbeheer kunt u er zeker van zijn dat het administratief beheer van uw vastgoedobjecten zorgvuldig geregeld wordt. Dat geeft rust.

Om uw vastgoedportefeuille zo efficiënt mogelijk te beheren, maken wij gebruik van de software van BRIXXonline. Dit is niet alleen handig voor ons, maar ook voor u als vastgoedeigenaar en voor uw huurder(s). Zo heeft u als verhuurder online altijd en overal inzage in uw vastgoedportefeuille. Middels het portaal van BRIXXonline is het voor huurders mogelijk om meldingen te doen. Wilt u de administratie van vastgoed aan ons uitbesteden? Dan nemen wij onderstaande taken van u over:

  • Fungeren als aanspreekpunt voor huurders;
  • Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling;
  • Aanschrijven en doorberekenen van de jaarlijkse huurverhoging;
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden;
  • Het nemen van maatregelen tegen huurders bij achterstallige betalingen;
  • Maandelijkse rapportage en financiële verantwoording;
  • Het voeren van alle voor het beheer noodzakelijke correspondentie;
  • Het afrekenen van de jaarlijkse servicekosten.

Totale ontzorging door Vasténgoedbeheer

Met het uitbesteden van uw administratief vastgoedbeheer neemt u onzekerheden weg. Onzekerheden over het tijdig ontvangen van de huur, gemiste wijzigingen in de wet- en regelgeving of twijfels over de financiële overzichten. Vasténgoedbeheer neemt verantwoordelijkheid voor alle administratieve zaken. Tegelijkertijd behoudt u als vastgoedeigenaar de volledige controle over het beheer van uw vastgoedportefeuille. Het resultaat: voor u geen administratieve rompslomp, voor uw verhuurder(s) altijd een vast aanspreekpunt én snelle service.

Géén zorgen over betalingsachterstanden, servicekosten en financiële huuroverzichten. Dat is het voordeel van administratief vastgoedbeheer.

Wij als vastgoedbeheerder hebben één doel: het volledig ontzorgen van u als vastgoedeigenaar. Overweegt u om één of meer woningen/bedrijfspanden te laten beheren? Wij kunnen u volledig ontzorgen bij het beheer van uw panden.

Vastgoedfinanciering

Naast het vastgoedbeheer zijn wij tevens actief in de advisering en bemiddeling van o.a. vastgoedfinancieringen. Wij helpen professionele beleggers met het uitbreiden van hun vastgoedportefeuille. Ook zijn we inzetbaar voor bemiddeling bij het herfinancieren van bestaande financieringen. Neem vrijblijvend contact met ons op om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Vraag vrijblijvend een offerte aan